Twitter

En bildlig inblick

Har varit ute på vift ett tag nu och kände att det var dags att ge er något nytt att glutta på. Här kommer en bildlig inblick i vad jag haft för mig sedan jag sist uppdaterade.
 
Jag har...
 
...återupplevt min största barndomshobby.
 
...ätit grillat.
 
...haft ett 23 dagar försenat tårtkalas! Blev 22 år när jag befann mig på andra sidan jordklotet serrni.
 
...badat i ett svenskt hav för första gången i år, brrr!
 
...äntligen gått på balen! Det var skojsigt.
 
...fotat landskap.
 
...och andra naturliga ting.
 
...??
 
...spanat in solnedgången.
 
...hängt på trästockfestivalen!
 
...umgåtts med goa vänner :D
 
...fått uppleva grymma spelningar!
 
...poserat med en skylt. Och ett bröd.
 
...nördat mig med mobilen. Kolla in min tjusiga utväxt, inte nådig!

Ellen (alatariel)

Ser ut som om du haft det riktigt kul. :)

2012-08-04 @ 16:21:15
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback