Twitter

Ett nytt minne för livet

 
Då var man tillbaka på svensk mark efter hela 5 veckor på resande fot! Kom hem i onsdags och sedan dess har jag mest bara tagit det lugnt och umgåtts med nära och kära. Riktigt skönt att vara hemma igen samtidigt som jag saknar det mer bekymmersfria livet i Hawaii. Nu är det åter igen dags att ta tag i jobbiga saker och möta herr ångest som kommer och knackar en på axeln stup i kvarten.
 
Vilket äventyr jag har varit med om! Även om mycket inte blev som planerat har det varit en underbar resa full med härliga minnen :) Inte alls omöjligt att jag återvänder till Hawaii i framtiden, men då ska jag hålla mig till max två öar så jag får mer tid till att bara koppla av och göra mig ordentligt hemmastadd ;)
 
Nu ska jag minsann komma igång med bloggandet på allvar! Ni kan räkna med att det kommer bli mycket Hawaii-inlägg ett bra tag framöver, men det gissar jag att ni inte har något emot? :)

erika

Inget emot Hawaii bilder! ;D

2012-07-10 @ 09:39:23
URL: http://uppblandmolnen.devote.se
Victoria

Välkommen hem :)

Svar: Tack! :)
SantaPola

2012-07-10 @ 10:05:52
URL: http://impalaa.blogg.se
Mickis

Det där är en riktigt fin bild!
Känslorna jag får av den är glädje, frihet och femininitet.
Du och den där klänningen hör verkligen ihop!

Även kompositionen var bra ;)

Nä för tusan inte har man något emot Hawaii inlägg, det är rättare sagt så att man ser fram emot dem, ju fler desto bättre!

Maui <3

//Mickis

2012-07-10 @ 12:01:56
Becca

Otroligt vacker bild !

2012-07-10 @ 13:30:41
URL: http://fotobex.blogg.se
Lena

Vackert - skulle kunna vara ett bokomslag!

2012-07-10 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback