Twitter

Santapola listar - 5 störiga moments

- När man inte får upp locket till syltburken. Du liksom tar till alla möjliga åtgärder, mumlar ur dig svordomar och undrar varför i helskotta personen som sist använde sylten var tvungen att göra den så inbrottssäker. Sedan kommer någon och skruvar upp den jäveln utan större ansträngning...
 
- När man precis uträttat sina behov och upptäcker att toalettpapperet är slut. Speciellt om man dessutom råkar befinna sig hemma hos någon man inte känner sådär jätteväl. Inte najs bajs.
 
- När man blir väckt på morgonen av att någon ringer för att prata om något oviktigt. DU STÖR MIN SKÖNHETSSÖMN LÅT MIG SOVA VIDARE TACK OCH HEJ.
 
- När man precis fyllt munnen med någon vätska som inte heter vatten och i samma sekund kommer på att man måste skratta. Och istället för att spotta tillbaka vätskan i glaset sprutas den likt en fontän över bordsduken och vännen som sitter mitt emot. Detta hände mig senast igår.
 
- När man publicerat ett inlägg och det tar en evighet för bloglovin att göra det synligt för omvärlden. Nu sist tog det 4 dagar innan det dök upp lååångt bak i flödet. 4 DAGAR! Här går det undan!
 
- Äh va tusan vi tar en sjätte också... när man inte hittar en passande bild till blogginlägget. Note to self: Se inte så nedrans glad ut på alla bilder. Tack på förhand.
 
 
Känner ni igen er? Dela gärna med er av egna störiga moments i kommentarsfältet!

Matilda

Haha det där med bilderna till inläggen stämmer!

2012-08-02 @ 20:50:38
URL: http://littledays.blogg.se/
Adine

Haha men syltburken är ju seg i början, och när någon annan ska ta över har man ju gjort grovjobbet själv ;D Det är ju det som är störigt!

Kan dela med mig av ett störigt moment, som hänt de senaste morgnarna. Min lilla katt har varje morgon lyckats ta sig in i garderoben och riva ut mina tröjor och en del handdukar. Varje morgon när jag vaknar tänker jag "inte nu igen, snälla snälla..." Men nej -.- she's done it again!^^ Detta har pågått denna vecka nu. Måste sätta något framför garderoben! Men man kan ju inte klandra en katt för att tycka om att sova där det är rent och gutt hehe :)

2012-08-02 @ 21:16:08
URL: http://justbeingmyself.blogg.se
Anonym

Allt stämmer ^^!

2012-08-03 @ 11:09:41
Erik

Dom stämmer riktigt bra men tycker du saknar en :) -När man ska sova och en mygg eller fluga tycker annat.. när mygget blir tyst kan man inte sova för då vet man att den landat för att ta en sipp blod :P. Helt hopplöst att se dom i mörkret och när man tänder lyset är dom spårlöst borta. Tack för ett annorlunda inlägg som fick en att fundera en stund, fortsätt så :)

2012-08-04 @ 13:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback