Twitter

Lurifaxen slår till igen!

Nä, jag skojade lite med er i förra inlägget ;) Ingen som läste sista raden eller uppmärksammade vilken kategori "The Bomb" hamnade i? Hehe. Men det hade allt varit bra fantastiskt om det verkligen var sant! Får drömma vidare.

Den sanningsenliga nyheten är inte lika storslagen, men ändå en smula fantastisk på sitt lilla vis.

Er lata Santapolare har faktiskt tagit sig i kragen, äntrat gymvärlden SAMT införskaffat ett tränings-årskort!
För er som följer mig på twitter är detta kanske ingen nyhet, men det skadar ju inte att väcka minnet lite. För ja, detta om något är tammetusan en minnesvärd epok i min livshistoria.

Det jag vill få ut av gymmandet är främst viktuppgång i muskler och fett då jag är underviktig och har svårt att lägga på mig. Sedan vill jag såklart bli starkare, uthålligare, piggare och gladare! :) Vid min sida har jag världens bästa vän och PT (Personliga Tränare) som hjälper och peppar mig på vägen! Jag har fortfarande lite svårt att finna motivation till att dra till gymmet men det går framåt och utan den här vännen hade jag förmodligen gett upp för länge sedan, eller kanske inte ens satt min fot i träningslokalerna.

Jag har även fått hjälp och kunskap inom annat träningsrelaterat som t ex. kosttillskott. Har beställt hem hela 12 kg Gainer som jag nu tar varje dag för att jag ska få i mig fler kalorier än vad jag förbränner och därmed lättare kunna gå upp i vikt.

Har planer på att göra några fler tränings-inlägg framöver så jag hoppas att åtminstone några av er ser fram emot det! Next up är inget mindre än en video där ni får hänga med mig på gymmet! Låter helt okej va? :D

Vad jag själv har att säga om saken:

Linafoto

Alltså hahaha din lille skiit !!

2012-03-19 @ 23:18:35
URL: http://linafoto.blogg.se/
Mickis

Hahaha! Smart där med att du säger "Oh Yeah!" med hjälp av bilden! :D

Håller med Linafoto, din lilla skiit! xD

2012-03-20 @ 00:17:45
Ragna

Hahahhah xD

2012-03-20 @ 06:13:03
URL: http://ragnautanz.blogg.se/
Sessan

Mhä... jag måste lära mig att läsa ordentligare. Men hade ju inte förvånat mig om det hade vart sant.

2012-03-20 @ 08:04:10
URL: http://impalaa.blogg.se/
Annie

Haha, är inte såna onyttiga?

2012-03-21 @ 19:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback