Twitter

DAGEN D!

Tjolahopp!

Har varit väldigt off här på senaste tiden på grund av att jag haft så mycket att göra och tänka på. De senaste dagarna har det nästan känts som jag kommer kollapsa av all stress och bloggen har inte direkt varit prio ett. Men nu känner jag för att göra en update till er, idag är ju den stora dagen!!

Ikväll klockan 19.30 går vårt flyg till arlanda, sedan kommer vi att övernatta på rest and fly för att vara säkra på att inte missa de resterande flygen som ska ta oss till HAWAII! Känns fortfarande overkligt att jag ska dit, lär nog inte kunna smälta det förrän imorgon.

Kom på att jag aldrig skrivit ut exakta datum för resan och hur länge vi ska vara på varje ställe, så här kommer den infon:

30 maj
Flyg till Honolulu (Hawaiis huvudstad på ön Oahu) med 2 mellanlandningar (total restid ca 24 tim och 46 min).

30 maj - 7 juni
Kommer vi att befinna oss på ön Oahu och bo vid välkända Wakiki beach.

7 juni - 21 juni
Kommer vi att utforska största ön Hawaii (även kallad Big Island) och bo i Kona.

21 juni - 2 juli
Slutdestinationen på vår resa är Maui, "The Valley Island"! Här kommer vi bo i närheten av Kaanapali Beach.

2 juli - 4 juli
Hemfärd.



Eftersom Hawaii ligger 12 timmar efter oss så blir det lite speciella flygresor, på vägen dit reser vi bakåt i tiden och på vägen hem framåt i tiden ;)

Som tidigare nämnt har jag planerat att blogga under resans gång så ni får hänga med och läsa om vad jag gör och ta del av bilder (och kanske videos?) direkt från paradiset! Vet dock inte hur snabbt internet vi kommer ha på de olika boenderna, så hur pass ofta jag uppdaterar kommer nog bero lite på det.

För er som vill kunna följa mig mer än bara via bloggen rekommenderar jag verkligen att lägga till mig på Instagram (santapola), Twitter (santapolablogg) och/eller Viddy (santapola)!


Nu måste jag gå och fortsätta med packningen! Vi hörs snart igen!
Trackback