Twitter

Oväntat besök

 
Det går minst sagt trögt med att komma igång med bloggandet. Tänker varje dag att ikväll måste jag verkligen få iväg ett inlägg - ändå slutar det i utebliven uppdatering av olika anlednigar. Berättar kanske mer i ett nytt inlägg, känner jag skulle vilja skriva av mig.
 
Vaknade med obehag i halsen och under dagen har jag känt mig hängig och frusit/svettats om vartannat. Ännu en förkylning på g? Jag som precis nästan har blivit av med retandet i luftvägarna från förra förkylningen jag hade för 5 veckor sedan. Har desperat googlat efter mirakelkurer som ska hindra förkylningar från att bryta ut och gjort det jag kunnat hittills, nu är det bara att fortsätta kurera sig och hoppas det går vägen.
 
Erik som fick höra om mitt mående i morse dök oväntat upp under dagen. Han hade bestämt sig för att komma hit och laga sin planerade middag åt oss båda då han visste jag inte hade några rester hemma och tycker det är jobbigt att laga mat, hur gulligt? Världens bästa vän. ♥

Erik

Gör allt för dig, det vet du! Svårt att tänka sig att vi inte ens kände varandra för lite drygt ett år sedan. Nu är det svårt att tänka sig ett liv utan dig, folk kommer aldrig förstå hur mycket vi betyder för varandra, men det viktigaste är att vi gör det. Det är du som är världens bästa vän ♥

2013-03-19 @ 17:44:34
Victoria

Krya på dig! Jag brukar tänka på dig ibland, varför vet jag inte men jag saknar dina uppdateringar ska du veta. Men jag blir så glad när jag ser att du skrivit något. Den där Erik verkar vara en bra vän :)

2013-03-24 @ 17:10:13
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback