Twitter

En liten update

 
Hej allesammans!
 
Jag jobbar fortfarande på att hitta tillbaka vilket verkligen är lättare sagt än gjort. Även om det gått ganska mycket åt skogen nu ett tag så tänker jag kämpa vidare, viljan finns där.
 
Har en plan om att publicera en del från januari och framåt den här månaden. Tråkigt nog har ju mitt oflyt med bloggen bidragit till att mycket av det jag tänkt blogga om hamnat i den redan enorma högen av knappt påbörjade och oavslutade projekt. Först tänkte jag att det kan jag ju inte blogga om såhär sent, det blir för oaktuellt och många är säkert less på att se snötäckta landskap (vilket majoriteten av bilderna/videorna innehåller). Sedan insåg jag att det är ju för tusan bara jag själv som sätter de här begränsingarna, vill jag dela med mig av något så ska jag göra det, hur oaktuellt det än må vara. Skulle det vara så att någon inte vill se är det ju bara för den personen att hoppa över de inläggen. Jag har självklart tänkt blogga om annat också.
 
Nu får vi hålla tummarna för att den här månaden blir vändpunkten då jag kommer på banan igen och ger oss alla en roligare och mer livfull blogg!
 
 

Victoria

Ett tips är att skriva en lista på vad du vill publicera i tur & ordning. Så gör jag när jag känner att jag har för mk på lager. Sen om du har prestigeångest i text så skriv inte så mk, dina bilder talar så mk för sig själv :)

2013-05-07 @ 16:17:04
URL: http://impalaa.blogg.se
Madde :)

Kämpa på Sara!♥

2013-05-07 @ 22:02:03
URL: http://maaadddie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback