Twitter

Kan Dee Shop

I det här inlägget visar jag upp mina två senaste inköp i klädväg, båda från Kan Dee Shop!
 
Hade det tufft med att välja ut bilder så det slutade i två bildserier. Inget er emot hoppas jag! Som ni ser har jag lite svårt att vara seriös hela vägen vilket gjorde att det blev en salig blandning av leenden, pussmunnar, diskreta dansmoves, flygande hår och såklart klassikern peace out ;)
 
 
Wild Spirit. All min kärlek till detta underbara konstverk! Har redan 2 linnen med trycket sedan tidigare (dock utan loggan under fjädern). Men då det sitter på linnen av en annan modell som jag inte är lika bekväm i ville jag ha ett mer vanligt linne med trycket också. Lyckades haffa det sista i min storlek!
 
Vad tycks? Snyggast som det är eller lite nedstoppat i byxorna?
 
 
Dreams. Åh vad jag gillar detta tryck i form av en drömfångare! Dock är jag lite skeptisk till längden på linnet där fram. Ligger linnet som det ska (två översta bilderna) syns lite av magen. Ska magen synas vill jag det ska vara mycket mer än så egentligen, gärna så naveln tittar fram. När det är så lite mage som syns känns det som att det inte riktigt är meningen. Nu går ju linnet justera lite genom att dra ned det lite fram då det är längre bak, men då blir det mer urringat vilket jag har lite svårt för. En annan lösning kan vara att använda ett par högt skurna byxor/shorts (något jag tyvärr inte har i dagsläget). ELLER så lär man sig gilla linnet som det är ;) Det gör sig nog bättre till jeansshorts, men när jag tog bilderna hade jag inte hunnit hämtat upp sommarkläderna.
 
Vad tycks? Vilken version av linnet tycker ni är snyggast?
 
Ni får gärna skriva vad ni tycker om den här typen av inlägg också! :)

Victoria

Jag gillade första linnet bäst fast gillade inte loggan under. Fast andra linnet var också skitfint :)

Mer sånna här inlägg :)

2013-05-31 @ 15:10:34
URL: http://impalaa.blogg.se
M v p h o t o s

Älskar Kan Dees linnen, vill också ha ju! *u*

2013-05-31 @ 23:51:10
URL: http://Mvphotos.blogg.se
P i X E L I E - Erica Pettersson

Fina linnen, och fina bilder!
Måste också få säga att jag tycker din lägenhet verkar vara så mysig! Du ser ut att ha det så fint :D

2013-06-01 @ 23:20:28
URL: http://pixelie.webblogg.se
Victoria

Tack så mycket Sara :)

2013-06-03 @ 15:17:32
URL: http://impalaa.blogg.se
MATILDA

Fina linnen! :)

2014-01-02 @ 18:12:02
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback