Twitter

Lite om gårdagen...

Hade tänkt skriva ett inlägg igår men glömde bort det så det blir ett inlägg om gårdagen idag ist :)

Efter skolan gick jag som vanligt på stan som nu verkar ha blivit till en rutin för mig^^ Kollade mest på skor, allt såg i princip ut som förra veckan. När jag var på Din sko kollade jag på ett par stövlar som jag hade sett förra veckan också. Tyvärr så fanns de bara i storlek 36 och 37 kvar (var så förra veckan också), men jag gick iaf och frågade om de skulle få in några fler. Hon visste inte men hon berättade att folk hade lagt av de skorna och om de inte skulle köpa dem nästa dag skulle hon hänga upp de i butiken igen. Hon skulle gå och kolla om någon av dem var i min storlek så jag visste om det var lönt att gå dit idag också. Gissa bara vilken tur jag hade. De hade fått in fler!
Provade tills jag bestämde mig för att ta den större som jag provade. De var billiga också:) Enda nackdelen är att jag har ganska breda fötter och det finns nästan inga som är så breda så att de inte trycks ihop lite.

Väl hemma då jag skulle logga in på datorn fick jag mig en chock. Först kom det upp en ruta där det stod att något kunde ha blivit skadat på min användare osv. + att jag skulle logga in på en temporär fil där inget skulle sparas? Men jag minns ej så bra vad som stod. Jag kom allafall in på användaren men allt var som från början då man nyss köpt en dator. Alla bilder och allt var borta! Kollade de andra användarna och de var som vanligt. Skumt.
Sökte i datorn efter en mapp som jag kunde namnet på där jag har bilder, och då hittade den den mappen på något annat ställe i datorn. Jag gick dit och allt var kvar vad jag kunde se :) Nu är bara frågan hur jag ska göra för att användaren ska bli normal igen:/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback