Twitter

Snö snö och åter snö...

Jag gjorde det igen! Fast denna gången vaknade jag inte förrän 12 eftersom ingen annan väckte mig (förutom min mobilväckarklocka halv tio som jag stängde av direkt och somnade om). Jag kanske borde ha 2 väckarklockor? En som jag ställer en bit bort i rummet så jag tvingas gå upp för att stänga av den? Jag har ju trotsallt en riktig väckarklocka som jag fick i julas men inte använt än. Så får det bli! Imorgon ska jag vara uppe klockan 9! Känn peppen:D


Det snöar för fullt och blåser ute, jättekul:( Vad händer igentligen? Det är den här nästan 1 m höga snön som skulle ha funnits där i December och Januari, inte i slutet av mars!

Vad händer idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback