Twitter

Kamerasnack för fulla muggar

Har börjat testa kameran lite smått nu för att bekanta mig med den. Det ser riktigt lovande ut :)

Dock har jag inte installerat programvaran än vilket jag måste göra innan jag kan ladda upp bilder i datorn. Riktigt jobbigt att vara i skolan nu när man precis fått en kamera, det bara kliar i fingrarna:P Det enda jag och Sara pratar om i skolan är kameror. Det är nästan så att vi börjar fundera på om vi ska hålla i någon kurs någon gång för folk som har systemkameror och vill lära sig fota manuellt. Men det är väl bara en idé, hur det blir med den får vi väl se sen.
 
Jag känner fortfarande att jag har mycket mer att upptäcka och lära mig med kameran. Det kommer ta sin tid tills man kan det mesta utantill men jag är glad att jag har mina kunskaper och erfaranheter från tidigare, utan dem skulle jag känna mig lite off:P

När jag använt kameran och tillbehören ett tag kommer det förmodligen komma upp lite recensioner om intresse skulle finnas :)

Nä, nu ska jag testa lite mer när jag har chansen :) Tjing!

Natalie

svar: ja asså småkryp över huvud taget! Fy.. :S

2008-05-21 @ 06:46:39
URL: http://naataali.blogg.se
Frida

Tack!

Jag vet inte vad kameran heter faktisakt :S Står inte på den heller, men har haft den i några år nu.. Det enda jag vet om den på rakarm är att det är 10 megapixel.. :D

Ha det bra! :)

2008-05-21 @ 17:12:13
URL: http://Fluffad.blogg.se
emma

Sv: Stora går minst lika bra ju ;)
Kul med en ny kamera! vill också ha

2008-05-22 @ 15:42:28
URL: http://emmadowntown.blogg.se
stina

svar: jag var på ja, jag tror att den heter bara secondhand. Den som ligger vid caféet glädjekällan om du vet var den är ;)

Lycka till med din nya kamera :D!

2008-05-22 @ 17:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback