Twitter

En bra start på dagen... eller?

Vilken morgon! Vaknade vid halv elva trots att jag ställt klockan på nio. En halv minut senare ringer telefonen. Jag börjar gå mot telefonen samtidigt som jag ser att en bil svänger upp på våran uppfart. PANIK! Springer in till mitt rum och haffar lite kläder samtidigt som telefonen fortsätter ringa, springer vidare in på toan och börjar byta om snabbt som attan. Mitt i klädombytningen börjar det plinga på dörren SAMTIDIGT som telefonen ringer (ÄNNU MER PANIK!). Springer och öppnar utan någon aning om hur jag ser ut. Utanför står mormor och småskrattar lite. Hon kom bara för att lämna en chokladkalender åt mig, haha! Men den är lite annorlunda motför vanliga chokladkalendrar, visar sen;)

Vad som hände med telefonen? Tja... den slutade ringa just när jag skulle svara. 10 sekunder senare ringer den igen "det här måste ju gälla något skitviktigt" tänker jag och svarar.

- Hej det är mamma! Tänkte bara kolla så att du har klivit upp och be dig dra ut kontakten till mobilladdaren.
- Öh, ja visst.
- Tack! Hejdå!
- Hejdå.


Så viktigt var det samtalet.


Sara

Hahaha, panikens!

2009-11-27 @ 14:48:58
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback