Twitter

"Helvetes jävla skit!"

Ungefär sådär har mina tankebanor gått kring nio på kvällen de fyra senaste praktikdagarna. Orsak? Jo, dessa dagar har jag lagt mig för att vila när jag kommit hem från praktiken, sedan har jag "råkat" somna och inte vaknat upp igen förrän vid den där tiden.

"Men det är väl inte hela världen?" tänker ni. Nej, kanske inte... men åtminstone halva. Dels så hinner jag inte göra allt jag tänkt på kvällen och ni vet vad just det + lite för mycket sömn på förbjuden tid innebär: sena nätter (nog för att jag är en nattuggla oavsett). Sedan var det då maten som varken hinner plockas fram eller tillagas innan jag däckat i sängen - hej försenade middagar, trevligt att ses, men ni är jävligt ovälkomna i framtiden.

Jag måste ta och göra något åt detta nu. På fredag har mamma bjudit mig till en show med  Joe Labero som ännu en för tidig födelsedagspresent (hon verkar köra på bättre för tidigt än för sent-metoden). Den här showen pågår mellan 19-21, och jag vill helst slippa uppleva den i zombietillstånd. Jag har redan pratat med min handledare på praktiken och kommer att ta kortare lunchraster så jag får sluta tidigare på fredag, men jag känner att jag även behöver bryta den onda cirkeln i förväg för att detta ska gå vägen.

Idag lovade jag enbart mig själv att jag inte skulle somna innan läggdags, och som ni säkert förstått gick det inte sådär jättebra. Därför lovar jag nu alla som orkat läsa hit att jag under inga omständigheter (eller okej, undantag om jag blir sjuk) kommer sova under de förbjudna timmarna efter praktiken. Har bokat tvättid idag mellan just dessa timmar, hehe;)


Fotograf Sara Marklund

HAHAHAHAHAHAHA jag har ont i magen.. Ditt fel! ;)

2010-06-02 @ 01:00:21
URL: http://saramarklund.se
Elin

Smart med tvättid:D Lycka till!

2010-06-02 @ 18:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback