Twitter

Morgonens status

Som jag nämde i förra inlägget ska jag till IKEA idag. Åker dit med mamma och eftersom det tar 3 timmar att  ta sig dit måste vi åka ganska tidigt. Hon tänkte köra dit och vill att jag ska köra större delen av hemvägen i eftermiddag/kväll då det är mörkt ute. Är inget direkt fan av mörkerköring, speciellt när det handlar om en lång sträcka.

06.30 ringer telefonen.


Mamma - Godmorgon. Det är dags att kliva upp nu.
Jag - Mm... jag har sovit jättedåligt, vet inte hur jag ska orka köra hem alltså.
Mamma - Jag med! Vi får väl turas om eller nåt.

30 minuter senare ringer den igen.

Mamma - Jag skulle bara kolla så du har gått upp.
Jag - Okej. Hur dåligt har du sovit?
Mamma - Jättedåligt!
Jag - Ja, jag med!

Vem tror ni kommer köra mest på vägen hem? ...eller blir det bara en som kör? I så fall - vem? ;)

Det här blir spännande.
..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback