Twitter

Tweet tweet!



För er som som tycker jag uppdaterar på tok för dåligt eller bara är allmänt nyfikna på mig och mitt liv har jag nu en god nyhet - Jag har börjat twittra! Efter en evighet med skeptisk syn på Twitter bestämde jag mig för att ge det en chans och utforska hur det egentligen fungerar. Två dagar har passerat och jag sitter och bloggar om twitter, hehe.

På min twittersida kommer jag bjuda på en berg- och dalbana av tankar, åsikter, citat och bara allmän uppdatering om allt och inget. Ni som inte har iPhone och appen Instagram kan nu också ta del av mina publicerade mobilbilder via mitt twitterflöde!

Klicka här eller på bilden för att komma till min profil börja följa mig på twitter :)


Varmt välkomna att bli beroende.

KarinHannaIsabelle-

sv: Så lite så! :D

2011-08-04 @ 22:58:41
URL: http://khia.blogg.se/
Mickis

Oj! Jag tokgillar verkligen den där bilden på dig, man blir glad av att se på den :)

Smart att lägga in Twitter sådär på den också :)

Vi måste dra ut på fotorunda snart igen tycker jag, jag hoppas få se någon inomhus bild du tog sist framöver, magiskt ljus där ju! ;)

2011-08-05 @ 22:10:17
Peter Stahre

Titta, där är jag! Hihi.

2011-08-07 @ 02:23:23
URL: http://www.blogg.peterstahre.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback