Twitter

8 juli - Resans början



Den 8 juli var dagen kommen. Äntligen skulle jag få träffa Emma och vi hade ett roligt litet äventyr framför oss. Jag hade alla förutsättningar till att resan skulle börja i succé! Ja, utom ett litet problem då - sömnen. Fråga mig inte hur, men på något vänster lyckades packnings- och förberedningsproceduren sträcka sig ut över hela natten. En 45 minuters powernap var det jag lyckades pressa in.

Jag är evigt tacksam över att jag hade tänkt steget före och fixat ett eget plan till Karlstad. Inga skrikande barn, inga överdrivet sociala stolsgrannar och inga problem att luta bak ryggstödet tills det tar stopp. Bara jag och molnen.

Väl framme var det jag som hittade Emma och inte tvärtom, hehe. Vi begav oss sedan förbi ett gäng affärer för att kolla solstolar samt handla välbehövliga hårnålar (som alltid försvinner) och mat. På vägen mot Emmas hem svängde vi sedan förbi posten där jag hämtade ut två paket som jag adresserat till Emma för att försäkra mig om att få med dem på resan. Det ena innehöll objektivet som jag visat här plus ett minneskort och det andra innehöll ytterligare ett minneskort. Tack, tack och åter tack för att jag var smart och låg steget före även på den fronten ;)

Under eftermiddagen/kvällen fotade jag objektivet, bekantade mig med hennes katt Felix som omedelbart fattade tycke för mig, åt en god middag och var glad och social (hoppas jag i alla fall, haha).

S A R A K L I N T B E R G

Vart skulle ni åka?

2011-07-22 @ 11:19:17
URL: http://saraklintberg.blogg.se/
Swe

Hur har du fått kategorierna foto, övrigt? Alltså få dom att delas upp sådär?

2011-07-22 @ 12:49:53
URL: http://swefotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback