Twitter

31 mars

I lördags nämnde jag att min kropp inte mådde så bra. Sedan dess har det gått i vågor. När det varit värre har jag även känt av värk i magen/orolig mage eller varit lite illamående. Just nu är jag fortfarande lite konstig i magen, men utöver det känner jag mig rätt frisk :)

Mars har inte riktigt varit min bästa bloggmånad hittils och för er stambesökare kanske det känns som att bloggen håller på att förvandlas till en vanlig vardagsblogg (visserligen har den alltid varit en vardagsblogg mer eller mindre), men ni behöver inte oroa er :) Jag har bara haft en vanlig hederlig foto-svacka, hehe.

Förresten så har jag en riktigt smaskig överraskning på g, men jag kommer fortsätta hålla den hemlig ett tag till...


Lara

En smakskig överraskning låter gott! ;)

2011-04-01 @ 15:37:45
URL: http://laramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback