Twitter

Detta visste du inte om mig



- När jag äter en banan lämnar jag nästan alltid toppen och sista biten. Anledning? Jag har någon gång hört att just de delarna är extra besprutade och att det därför ska vara bra att undvika dem.

- Varje gång jag nyser avslutar jag med att ge ifrån mig ett "Oj!". Fundering: Blir hon alltid så förvånad?

- Av någon anledning har jag en tendens att upprepa mig med liknande fraser efter varann när jag pratar med min undulat. Exempel: "Hej gubben! Hallå! Vad gör du Louie? Va? Vad gör du?" eller "Godnatt Louie! Sov gott gubben! Älskar dig! Godnatt!". Är det för att jag undermedvetet tror han lider av dålig hörsel, för att jag inte får någon begriplig respons eller bara helt enkelt för att jag får ett tillfälligt bristande ordförråd? Ingen vet.

- Jag samlar på tomma Marabou förpackningar (de till chokladkakor på 200g). Anledning? Öhm... jag vill se hur många kakor jag egentligen stoppar i mig under ett år. Eller så vara det bara så att jag tänkte att de kanske kan komma till användning nån gång i framtiden. Kanske till någon fotografering, kanske till någon najsig marabou kampanj där man ska samla ihop ett visst antal streckkoder. Bildbevis kommer om så önskas.

- När jag duschar avslutar jag alltid med att skölja håret i kallt vatten. Jag har nämligen ett minne av att jag hört att det är bra för håret håret och ger det mer stadga från rötterna = mindre slickad frilla. Om det är inkorrekt gör jag det enbart för att det känns fräscht och uppiggande. Så det så.

- Jag läser min egna blogg. Alltså verkligen läser varje inlägg jag publicerar trots att jag redan läst dem sisådär sjuttiofem gånger innan. Det är inte ovanligt att jag kommer på mig själv med att sitta och småfnissa åt gamla finurliga inlägg. Slutsats: Jag måste vara mitt största bloggfan. Fundering: Är detta normalt?
Trackback