Twitter

Till er som är intresserade av att gästblogga

Vad roligt att det finns intresse kring det här med att låta någon/några läsare gästblogga! :) Nu vet jag inte hur många som är intresserade av att gästblogga, men om vi säger såhär att ni som vill gästblogga skriver en text som ni skickar till min bloggmail [email protected], sedan får jag besluta hur många jag publicerar och hur det ska läggas upp utefter hur stort intresset är. Jag kan alltså inte garantera att just din text blir publicerad, men jag kommer självklart att läsa alla och ge respons!

Info:
- Som ämne skriver du "gästblogg" och i mailet anger du ditt namn, ålder samt hur länge du läst min blogg. Känner du för det får du gärna skriva en kort presentation av dig själv, det hade varit roligt att läsa :)
- Du bifogar en text som handlar om mig och min blogg.
- Ju längre tid du läst min blogg, desto större chans har du till att få din text publicerad i ett inlägg.

Förslag på vad texten kan innehålla:

- När och hur du började läsa min blogg.
- Hur ofta besöker du min blogg? Vad är det som får dig att återvända?
- Vad du känner att du får ut av läsa min blogg (Inspiration? Ett plötsligt delicatoberoende?).
- Någon favoritbild/video jag tagit eller producerat.
- Ett utdrag från något speciellt inlägg du minns extra mycket.
- Vad du haft/har för bild av mig. Har den förändrats med tiden?
- Hur tror du jag är i verkliga livet utanför bloggen?
- Vad tror du jag sysslar med om 10 år?

Ska ni ha med bilder/videos - skicka med länkar till inläggen där de finns så fixar jag det ifall jag väljer att publicera din text. Jag kommer även att lägga in styckeinledningar och rätta till eventuella stavfel ifall jag tycker att det behövs, men tänk gärna lite på det själv också så är chansen större att jag väljer att publicera just din text! :)

Några funderingar?
Ställ din fråga eller frågor i en kommentar till det här inlägget så svarar jag i din blogg eller bland kommentarerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback