Twitter

Miss Marabou


Detta är en fortsättning på förra inlägget.

Er önskan är min lag.

Hääär har vi då min samling på tomma marabou-paket!
Men ni kan ju föreställa er att de innehåller choklad. Riktigt frestande att glutta på om jag får säga det själv.

Utöver Delicatobollen är Marabou-chokladen ännu en oemotståndlig kärlek som med tiden fått en allt mer självklar plats i min kyl. En vecka utan Marabou är ingen vanlig vecka. En månad utan Marabou är ytterst unikt. Ett år utan Marabou finns inte på kartan. 5 år utan Mar... jaha ni hajar, get the point och så vidare.

En klar favorit är Schweizernöten, men ibland gillar jag att överraska mina smaklökar, som ni kan skåda på mitt glansfulla kollage. Sedan får vi inte glömma den gamla favvon Apelsinkrontanten... oj förlåt, krokanten.

Vilken marabousmak är din favorit?

Då var det bara att invänta ett telefonsamtal, hehe.
Trackback